Du har 3 muligheder for tilmelding til Spejder5kamp
1) Som samlet sjak
2) Som enkeltdeltager
3) Som hjælper
Hvis du tilmelder dig som enkeltperson, sætter vi dig på et sjak med andre enkeltdeltagere.
Hvis antallet af deltagere tilmeldt som enkeltpersoner ikke går op med 3, vil I risikerer at komme til at deltage uden for konkurrence.
Tilmeldingsfristen er den 31. august eller når pladserne er fyldt. Vi har plads til 48 sjak.
Nedenfor kan du læse, hvilke informationer du skal have klar ved tilmeldingen.
Inde i tilmeldingsformularen vil du finde et bemærkningsfelt. Dette er tænkt til diverse info fra jer, såsom allergier, sygdomme, småskader, medicinering m.m. som I mener, vi skal vide noget om. Hellere skrive for meget end for lidt.
Når I har tilmeldt jer får den af jer der er Sjakansvarlig en elektronisk autogenereret bekræftelse på jeres online tilmelding, hvor der er angivet et betalings-ID. Bemærk at dette IKKE er jeres Sjaknummer. Mailen vil også indeholde instruktioner i, hvordan I betaler jeres deltagergebyr. Husk at I først er endelig tilmeldt, når vi har modtaget jeres betaling.
Ugen inden Spejder5kamp vil I modtage et deltagerbrev med instruktioner i mødested og tidspunkt, samt informationer om, hvad I skal medbringe af sjak-udstyr.
Jeres sjaknummer vil I modtage ved check-in.
1) Vælger du "Sjaktilmelding" skal du have følgende info klar:
For- og efternavne, fødselsdato samt korps og gruppenavn på alle 3 deltagere, deltagernes egne mobilnummer og e-mailadresser.
Alle 3 deltagere skal samtidig tage stilling til fototilladelse.
Fototilladelse betyder, at foto og/eller video taget af jer under Spejder5kampen må bruges af Spejder5kamp og Spejdercentret Gurredam til promovering både internt og eksternt.
En af jer skal være Sjakansvarlig under Spejder5kamp. Sjakansvarlig vil være Deltager 1 på jeres tilmelding, hvor dennes mobilnr. samt e-mailadresse er påkrævet.
Derudover skal I angive for- og efternavn, telefonnummer og e-mailadresse på en kontaktperson der ikke er med på løbet. Vi skal kunne få fat på vedkommende under løbet, hvis det skulle blive nødvendigt. Denne skal bruges ved uheld, skader m.m. Vi anbefaler, det er en leder I kender godt eller en forælder.
2) Vælger du "Enkelttilmelding" skal du have følgende info klar:
For- og efternavn, fødselsdato samt korps og gruppenavn. Derudover skal deltagerens eget mobilnummer og e-mailadresser angives.
Du skal samtidig tage stilling til fototilladelse.
Fototilladelse betyder, at foto og/eller video taget af dig under Spejder5kampen må bruges af Spejder5kamp og Spejdercentret Gurredam til promovering både internt og eksternt.
Derudover skal du angive for- og efternavn, telefonnummer og e-mailadresse på en kontaktperson der ikke er med på løbet. Vi skal kunne få fat på vedkommende under løbet, hvis det skulle blive nødvendigt. Denne skal bruges ved uheld, skader m.m. Vi anbefaler, det er en leder du kender godt eller en forælder.
3) Vælger du "Hjælpertilmelding" skal vi have følgende info:
Dit fulde navn, mobil nr. samt e-mailadresse.
Derudover skal vi vide om du har en bil og/eller cykel med, hvornår du ankommer og tager afsted igen, samt hvilke måltider du skal have.
Du kan tilmelde dig til hele weekenden eller dele af weekenden. Hvis dine muligheder for at hjælpe er tidsmæssigt begrænsede kan du tilmelde til de forskellige dele, f.eks. opgaveløbet lørdag.
Hvis du har en aftale med en disciplinansvarlig skal du skrive det under bemærkninger.